روش ارسال محصولات تعمیری به خدمات پس از فروش(اصلاحیه)

مشتری،نماینده گرامی جی ال ایکس

اگر نمایندگان خدمات پس از فروش موجود در سراسر کشور قادر به رفع مشکل محصول جی ال ایکس شما نبودند،کافیست طبق روش زیر و بواسطه پست جمهوری اسلامی محصول خود را به اهواز ارسال نمایید.

نمایندگان پیش از ارسال بخش نامه خدمات پس از فروش موجود در سایت را مطالعه کنند.

  • محصول بهمراه بسته بندی بدون نیاز به متعلقات
  • شرح کامل مشکل محصول را در یک کاغذ یادداشت نمایید و شماره تماس و آدرس برگشت دادن را نیز ذکر نمایید
  • کاغذ را درون بسته بندی قرار دهید و بسته بندی را ببندید
  • پشت جعبه محصول شماره در دسترس و آدرس برگشت دادن را ذکر کنید
  • محصول را به دفتر پستی برده و با پست های “سفارشی؛پیشتاز” به نشانی زیر ارسال نمایید

خوزستان؛خرمشهر؛شهرک صنعتی،فاز یک،روبروی کارخانه آرد،شرکت ارتباط همراه گویا اروند(کارخانه جی ال ایکس)

  • پیش از ارسال شماره IMEI محصول خود را یادداشت کنید تا بتوانید بعدا آنرا پیگیری کنید
  • کد رهگیری پستی را یادداشت کنید و از طریق نشانی موجود در سایت آنرا رهگیری کنید تا از رسیدن محصول مطمئن شوید

در صورت درخواست پیگیری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. ۰۹۰۱۷۴۷۶۵۴۷ و ۰۹۳۳۱۳۲۰۸۷۶ سرکار خانم فرهادنژاد


موارد زیر را در کاغذ یادداشت ذکر نمایید. ( هم نمایندگان؛هم مشتریان)

  • نام و نام خانوادگی مشتری/نماینده
  • شماره تماس مشتری/نماینده
  • شماره سریال گوشی IMEI
  • آدرس دقیق پستی مشتری/نماینده
  • مشکل گوشی(بطور کامل)

فرم ارائه خدمات پس از فروش پیوست زیر شده است:

FA_RORM


توضیحات:

  • به گوشی های ارسال شده بدون شماره تماس و آدرس ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • هزینه ارسال گوشی به کارخانه برعهده خود مشتری است.
  • گوشی پس از تعمیر به آدرس مشتری ارسال میشود.
  • هزینه عودت گوشی پس از تعمیر بر عهده کارخانه جی ال ایکس است.

 

 

 

58 پاسخ
  1. A.m
    A.m says:

    سلام من یه گوشی جی ال ایکس ۲۶۹۰ دارم
    وقتی شارژ میکنم بعد شارژ بعد یه مدت کوتاهی یهو خاموش میشه
    بعد روشن میکم میبینم هنوز شارژ داره
    ولی دوباره زود شارژش خالی میشه و خاموش میشه
    ینی یه سره تو شارژه که مبادا خاموش نشه
    مشکل چیه؟ لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  2. زمانی
    زمانی says:

    سلام
    بنده میخوام به بازرسی شما شکایت کنم چه شماره ای رو بگیرم چرا کسی جوابگو نیست واقعا جنس ایرانی خریدن محض اشتباه است بنده گوشیم رو سه بار فرستادم هر بار هم دو سه ماه اونجا مونده و وقتی هم برگشته درست نشده کسی جوابگو نیست واقعا جنس ایرانی خریدن محض اشتباه است..

    پاسخ
  3. Ar...
    Ar... says:

    سلام من سوکت شارژ گوشیم و ای سی باتریش مشکل پیدا کرده اگه بخاییم بفرستیم کارخونه چن وقته درست میشه؟

    پاسخ
  4. رضا
    رضا says:

    سلام من صفحه گوشیم شکسته نمایندگی گفت شش ماه طول داره قطعه بفرستند که تعویض بشه و یک قیمت عجیبی هم گفتند ،اگر من گوشی رو به اهواز ارسال کنم تعمیر میشه رایگان؟

    پاسخ
  5. امیر درخشانی
    امیر درخشانی says:

    سلام. یک سوال برام پیش اومده. من یک گوشی آریا دارم. از دستم افتاد و صفحه اش شکست. چگونه می توانم اطلاعاتش را برداشت کنم؟ چگونه می توانم گوشیم با کلی از اطلاعاتم و عکس هام و غیره را بسپرم بره اونور کشور و مطمئن باشم که ازش سوء استفاده نمی شه؟

    پاسخ
  6. محمد جلیلی
    محمد جلیلی says:

    سلام.حدود دوماه پیش گوشیم رو برای تعویض تاچ فرستادم . میگن قطعه موجود نیست باید صبر کنید .
    مگه این گوشی ها مونتاژ ایران نیستند؟؟ مگه قطعاتشون از کشور های دیگه تامین نمیشه ؟ چرا برای یک تعویض صفحه نمایش باید دوماه معطل بشم؟ درصورتی یه گوشی سامسونگ رو هر جای ایران ببرید در عرض یک روز براتون هر قطعه ای رو بخوایید عوض میکنن. اینه جواب جنس ایرانی خریدن؟؟ اینه جواب اعتماد ایرانی؟؟ دست شما درد نکنه .
    از همه اطرافیانم سرکوفت خوردم که این گوشی رو خریدم
    حالا میبینم حق با اوناس . ممنون از زحماتتون

    پاسخ
  7. محسن
    محسن says:

    سلام.خداوکیلی فقط خواستم ازتون تشکر کنم.خداشاهده هیچ جا هیچ شرکتی به اندازهی جی ال ایکس خوب و مودب و پاسخگو نیست.من تقریبا چهارگوشی براشون فرستادم و هربار بدون حتی یک ریال هزینه گوشی را بردن و برام صحیح و سالم فرستادن.حتی در یکی دو مورد که گارانتی هم تمام شده بود ازمن مولی نگرفتن و گوشی نو برام فرستادند.خواستم خدادقوت بگم و ازتون تشکر کنم.

    پاسخ
  8. محمد جلیلی
    محمد جلیلی says:

    سلام اقای خیرانی ‌. من تازه گوشی اریا خریدم . تاچش ضعیف تر از حد انتظاره . با واحد پشتیبانی و تعمیرات تماس گرفتم و به سختی تونستم ارتبتط بگیرم . گفتن سوال میکنیم و بذ شما تماس میگیریم که خبری نشد . پیش نمایندگی بردم گفتن ما اصلا اریا تعمیر و … نداریم .گفتن از رو سایت خریدید برای تعمیر یا هز کار دیگه ای هم باید بفرشتسد کار خانه . اقای خیرانی شما هم یک رابط هستید که فقط سوالات رو جواب میدید ولی انصافا پول کارگر حرومه ؟؟؟ این چه خدمات پس از فروشیه ؟ چرا سامسونگ از اون طرف دنیا این جوری خدمات پس از فروش داره ولی جی ال ایکس که تو مملکت خودمونه اینجوری؟؟
    الان شما راهنماییم کنید . اگه من این گوشی رو بفرستم ، با متحمل شدن هزینه کامل و صفر تا صد ، تاچش رو برام عوض میکنن یا نه ؟
    خواهشا جواب سر بالا ندید .اگر نظرم قابل نمایش نیست به ایمیلم جواب بدید . بخدا من با زحمت پول این گوشی رو جور کردم

    پاسخ
  9. محسن
    محسن says:

    سلام
    لطفا آدرس یکی از نمایندگی های خوب در تهران را معرفی کنید یا چه تعداد نمایندگی فعال در تهران وجود دارد با ذکر آدرس وشماره تلفن اطلاع دهید

    پاسخ
  10. احسان
    احسان says:

    سلام،یک گوشی راساپلاس خریدم الان ال سی دیش رنگ سبز پخش میکنه بدون اینکه ضربه دیده باشه و گوشه پایین سمت راست حاشیه گوشی خودش یه ذره شکست افتاد دستم الان اگه بفرستم کارخونه میگه که این ضربه دیده درحالی که بخدا یک بارم نیفتاده از دستم ولی خراب شدن چیکارش کنم

    پاسخ
  11. جعفر بیک خراسانی
    جعفر بیک خراسانی says:

    سلام.من گوشی به این آدرس فرستادم
    آبادان-اداره پست مرکزی-صندوق پستی۱۳۹-شرکت ارتباط همراه گویااروند(GLX)
    مشکلی پیش میاد

    پاسخ
  12. محمدحسین
    محمدحسین says:

    سلام.من گوشی مادمو ک مشکل داشت فرستادم ب آردس پستی:
    آبادان-اداره پست مرکزی-صندوق پستی۱۳۹-شرکت ارتباط همراه گویااروند(GLX)
    فکر کنم روز یکشنبه۲۸ آذر یا ۲۹ آذر برسه ب مقصد.
    من اون فرمو ب طور کامل پر کردم ولی کاغذشو داخل کارتن گوشی نذاشتم.و گذاشتم کنار کارتن گوشی و درون بسته پستی(ک توش پر از کاغذ باطله هست) .
    مامور شما ک بسته های پستی رو تحویل میگیره بعد از اینکه کارتن گوشی رو برداشت خوب تو بسته ی پستی رو نگاه میکنه؟
    اگه مامور شما کاغذ منو همراه با کارتن گوشی تحویلتون نده با توجه ب اینکه تو کارتن فقط گوشی وکارت گارانتی قرار داره چ سرنوشتی در انتظار گوشی منه؟؟

    پاسخ
  13. حامد شاهی
    حامد شاهی says:

    سلام . یه گوشی میرا دارم که وقتی روشن میشه روی ارم جی ال ایکس گیر میکنه . نمایندگی نتونست درست کنه . چیکار کنم؟ این هزینه اعتماد به محصول ایرانیه؟ یه شماره بدید بتونم راهنمایی بگیرم

    پاسخ
  14. 1
    1 says:

    الکیه گوشی رو نه تعمیر میکنن نه جواب تلفن میدن نه لاشه گوشی رو پس میدن من فرستادم هیچ رقمه خبری از گوشیم ندارم

    پاسخ
  15. محمد
    محمد says:

    با سلام،
    ۱٫فرم ارائه خدمات پس از فروش که پیوست شده است از سایت شما نمایش داده نمیشود و قابل دسترسی نیست.
    ۲٫ به غیر از گوشی آیا مدرکی دال بر عدم اتمام دوره گارانتی میبایست ارسال شود؟ اکر پاسخ مثبت است این مدرک چیست؟

    پاسخ
  16. مهدی
    مهدی says:

    با سلام خدمت آقا پویای عزیز
    بنده گوشیم از دستم افتاده و ال سی دی اون روشن نمیشه نمایندگی همدان هم میگن کار ما نیست . من دو روز پیش فرستادمش شرکت برای تعمیر . آیا هزینه تعمیر رو قبل از انجام به من میگن ؟؟؟ و چطور باید هزینه رو پرداخت کنم ؟؟؟

    پاسخ
  17. مهدی
    مهدی says:

    سلام خسته نباشید
    دو تا سوال داشتم
    اگه گوشی روت شده باشه باز هم میشه فلش زد؟
    بعد اینکه اگر گارانتی تموم شده باشه هم میشه گوشی رو به کارخانه ارسال کرد؟

    پاسخ
  18. مهدی
    مهدی says:

    سلام آقای خیرانی
    من یک گوشی زد ۱ دارم می خواستم گوشی رو فلش بزنم نمایندگی هم در بوشهر ندارید می تونم گوشی رو به شرکت بفرستم؟
    اگر بشه چقدر طول می کشه انجام شه؟

    پاسخ
  19. غلامحسین
    غلامحسین says:

    سلام
    شرمنده من یه گوشی اسپایدر وان رو سال قبل خریدم تاریخ کارت گارانتی برج یازده سال قبل بود در صورتی که من گوشی رو ۹۴/۲/۸ خریدم روی برگه فاکتورم این قید شده ایا شامل گارنتی میشه یا نه

    پاسخ
  20. حسین
    حسین says:

    ین رضایت ۹۰ درصدی رو از کجا اوردید جهت اطلاع سری به استانهای دور مثل سیستان و بلوچستان هم بزنید ۶ ماهه گوشیم را برای تعمیر فرستادم حتی لاشه ان هم به من برگردانده نشده

    پاسخ
  21. محمد
    محمد says:

    سلام
    آیا گوشی های glx که از فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجی کالا خریده می شود را در صورت خرابی نمایندگان نمایندگان شهرستان ها تعمیر می کنند؟
    چون مطلبی شنیدیم که یک نماینده ی شهرستانی می گفت چون دیجی کالا قیمتش پایین تر از سایت خود شرکت است، ما برای تعمیرات قبول نمی کنیم.
    شاید منظورش این بود که تنها هنگامی که گوشی را از ما (که قیمتی برابر با خود شرکت داریم) خرید کنید، برای تعمیراتش ما آن را قبول می کنیم.
    با تشکر
    یا علی ع

    پاسخ
  22. علی سلیمی
    علی سلیمی says:

    با سلام مشغول فلش زدن spider 1 بودم که کابل از گوشی جدا شد و الان کوشی نه روشن میشه و نه به نگه داشتن دکمه ها عکس الملی نشون میده ، آیا راهی برای درست کردنش وجود داره؟

    پاسخ
  23. رسول
    رسول says:

    اقا من یه باتری گوشیG5مخام.هیچ جا نمتونم پیدا کنم.تو سایتتونم موجود نیست.ترخدا ی راهنمایی کنید.

    پاسخ
  24. مراد علی کردی
    مراد علی کردی says:

    سلام
    آیا خدمات پس از فروش (تعمییر گوشی) محصولاتی که گارانتی آنها به اتمام رسیده هم از طریق ارسال محصولات تعمییری به آدرسی که داده اید و روشی که ذکر فرمودید، امکان پذیر میباشد؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif