زمان تحویل گوشی جی.ال.ایکس جی۶

لازم بذکر است که روزشمار عرضه در بخش بالایی وبسایت پشتیبانی و خدمات قرار دارد!

با قدر دانی از خرید و استقبال مناسب هموطنان عزیز از خرید گوشی جی۶، این گوشی تولید شده و مراحل تست نهایی گوشیها در حال سپری شدن است. سعی شده است تا میزان خطا و مشکلات را به شدت کاهش داد تارضایت مشتریان جلب شود و تفاوت در کیفیت کاملا برای استفاده کنندگان این گوشی احساس شود.

در حال حاضر تعداد کثیری از این گوشی با موفقیت تولید شده است اما مراحل تست فنی آن، بسته بندی و پست آنها حدود دو هفته زمان خواهد برد که شرکت این تعهد را برخود واجب میداند که گوشی ها در اردیبهشت ماه تحویل داده شوند و هفته آخر اردیبهشت ماه (روزهای- ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت) گوشی ها به کاربرانی که تا تاریخ ۷ فرودین گوشی خود را پیش خرید کرده اند ارسال خواهد شد. امیدواریم کیفیت این گوشی برای شما ملموس باشد تا از انتخاب خود راضی بوده و ما را در ادامه مسیر نیز همراهمی نمایید.

132 پاسخ
  1. هادی
    هادی says:

    سلام و عرض خسته نباشید لطفا واسه گوشی آریا ۱ هم این چنین اطلاعیه ای بدین تا از زمان دقیق ارسال مطلع بشیم

    پاسخ
  2. غلامرضا وفامند
    غلامرضا وفامند says:

    سلام من افتار میکنم که یک هموطن ایرانی تلاش می کند تا کشور عزیز ایران در زمینه تولید تلفن همراه به خود کفائی برسد اما انرا هم می داند که رقبای او از هر ترفندی برای به شکست دادنش دست بر نمی دارند که نمونه ان می تواند نارضایتی مشتری (مشتری آزاری) باشد . بنده در اردیبهشت سال ۹۵ گوشی مدل اسمارت ۵ خودم را بدلیل نقص فنی بعداز پنج مال خردید و بدلیل نبود خدمات پس از فروش در شیراز (نمایندگی) البته فکر نکنید شیراز یک روستا است ؟ مجبور شدم با هزینه تحمیلی آنرا به خوزستان ارسال کنم (خدارا شکر که نخواستم به چین ارسال کنم ) پس از ۵ماه هیچ کس پا سخگوی من نیست که این تلفن تعمیر شده یا نه و چرا تاخیر دارد اصلا برای مدیریت این کارخانه اهمیت دارد که مشتری مدتی را بدون تلفن باشد یا خیر . لطفا اگر صداقت دارید این پیام را پاک نکنید

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس says:

    سلام من افتار میکنم که یک هموطن ایرانی تلاش می کند تا کشور عزیز ایران در زمینه تولید تلفن همراه به خود کفائی برسد اما انرا هم می داند که رقبای او از هر ترفندی برای به شکست دادنش دست بر نمی دارند که نمونه ان می تواند نارضایتی مشتری (مشتری آزاری) باشد . بنده در اردیبهشت سال ۹۵ گوشی مدل اسمارت ۵ خودم را بدلیل نقص فنی بعداز پنج مال خردید و بدلیل نبود خدمات پس از فروش در شیراز (نمایندگی) البته فکر نکنید شیراز یک روستا است ؟ مجبور شدم با هزینه تحمیلی آنرا به خوزستان ارسال کنم (خدارا شکر که نخواستم به چین ارسال کنم ) پس از ۵ماه هیچ کس پا سخگوی من نیست که این تلفن تعمیر شده یا نه و چرا تاخیر دارد اصلا برای مدیریت این کارخانه اهمیت دارد که مشتری مدتی را بدون تلفن باشد یا خیر . لطفا اگر صداقت دارید این پیام را پاک نکنید

    پاسخ
  4. مهسا
    مهسا says:

    سلام من رفتم اداره پست سر بزنم که ببینم گوشی رسیده یا نه
    به من گفتن باید یه بارکد ۲۰ رقمی داشته باشم تا بتونن پیگیری کنن
    و من ایمیلمو چک کردم اما بارکده ۲۰ رقمی جهت پیگیریه ارسال گوشی پیدا نکردم.
    چرا زمان ثبتنام بارکد ۲۰ رقمی جهت پیگیری ندادن به ما؟؟؟؟

    پاسخ
  5. مهسا
    مهسا says:

    سلام خسته نباشید
    من تاریخ ۳۰ خرداد گوشی رو از سایت خریداری کردم اما الان ۱۰ تیر هستش و گوشی به دست من نرسیده هنوز…
    شاید من دلیل تاخیر ارسال گوشی رو قبول کنم اما پدرم این توجیحات رو قبول نمیکنن و بنده هر روز با ایشون بحث و دعوا دارم
    لطفا رسیدگی کنید که دقیقا چه تاریخی گوشی به دست من میرسه ….
    ممنون

    پاسخ
  6. ابراهیم
    ابراهیم says:

    سلام. زمان تحویل گوشی های جی۶ که تو نیمه شعبان ثبت نام شد چه زمانیه؟ چون امروز سوم رمضانه ولی هنوز هیچ خبری نشده.

    پاسخ
  7. علی
    علی says:

    سلام خسته نباشید به شما و همه همکاران گرامیتان
    گوشی رو ۱۰ اردیبهشت ثبتنام کردم خواستم بدونم کی به دستم میرسه
    ممنون میشم ..

    پاسخ
  8. امیر
    امیر says:

    آقای خیرانی
    من یکی از ثبت نامی های طرح طلائی هستم و ۳ خرداد هم سفارش خرید دادم که در قسمت زمان تحویل ، “اول رمضان” قید شده بود ، لطفاً بفرمائید امکان داره در هفته جاری به دستم برسه؟ واینکه آیا تمام اقلام سفارشم در بسته ارسالی شرکت همه باهم به صورت یکجا در یک بسته خواهد آمد؟

    پاسخ
  9. احمدرضا خسروی
    احمدرضا خسروی says:

    دوستان لطفا انقدر عجول نباشید… با این مملکتی که من و شما درست کردیم همین که یک کارخونه به این قشنگی داره کارشو انجام میده با این قیمت خوب باید خدا رو هم شاکر باشیم… همیشه سخت ترین قدم قدم اوله و کارخونه جی ال ایکس هم هنوز در قدم اوله… به جای این که به این بندگان خدا انرژی بدید تا انگیزه بیشتری داشته باشند یک ضرب غر میزنید… بعد خود شماها شاکی میشید که ایران اینجوریه ایران اونجوریه… خود شما ها باعث هستید… برید تو سایتای شرکت های خارجی ببینید کدوم یک از این ها کاربراش اینطوری برخورد میکنن؟ همه جا باید ایرانی بودن خودمونو نشون بدیم؟ پول رو نمیخورن که فقط یه کم تاخیر در ارسال پیش اومده و اونم به خاطر اینه که درخواست ها از ظرفیت کارخونه بیشتره… با نظرات بیهوده و شکوه و شکایات و غر زدن های بیهوده فقط فضای اینجا رو طوری میکنید که یکی از بیرون هم میخواد بیاد ببینه اینجا رو میگه اه اه چه کارخونه بدی همه ازش ناراضین… دیگه نمیدونه وقتی گوشی بهتون ارسال بشه قند تو دل همتون آب میشه… درسته یه کم تاخیر داره ولی عوضش تست ۱۰۰ درصد داره و امکان این که گوشی احتیاج به گارانتی داشته باشه یا مشکلی داشته بسیار بسیار پایینه پس لطفا شکیبا باشید…

    پاسخ
  10. هادی
    هادی says:

    سلام.این نرم افزار دستگاه قند خون کجاست؟ هر چه تو سایتاتون گشتم پیداش نکردم.لطف کنید لینکشو بذارید.تشکر

    پاسخ
  11. زهرا
    زهرا says:

    سلام
    امروز گوشی g6 رو دریافت کردم واقعا عالیه. بابت دستگاه تست قند خونی که به عنوان هدیه فرستادین هم تشکر می کنم . خیلی خوب کار می کنه. تشکر

    پاسخ
  12. سید
    سید says:

    سلام
    ببینید شما گفتیت هفته آخر اردیبهشت روز رو هم معین کردید ما تا الان منتظر بودیم بعضی ها از بهمن ماه منتظر بودند تا ۲۷ که شما قرار بود پست کنید ایکاش جلو تر میگفتید و یه عذر خواهی میکردید که یک روز با تاخییر انجام میشه تا دوستان و من دلگیر از شرکت ایرانی نیشیم دوستانی که مخالف برند ایرانی بودند اومدند نظرات رو خوندند و مارو مسخره کردن که این چه چیزی هست که شما حمایت میکنید و شمارو سرکار گذاشتن….
    مسئول محترم خواهشا تدبیرتان بهتر کنید
    نظرم پاک بشه ناراحت میشم

    پاسخ
  13. محمد
    محمد says:

    سلام واقعا خداقوت
    درسته همه گونه مشکل دارین و مطمئنم که مشکلاتی پیش اومده که ارسال گوشی ها تاخیر داشته اما اگر مدیریت محترم شرکت یک مصاحبه کوتاه می کردند و یک عذرخواهی ساده از مردم ایران انجام میدادند خیلی بهتر می شد و نظرات این مقدار منقدانه نبود.
    حالا امیدوارم حداقل کیفیت بالای گوشی این تاخیر رو پوشش بده و جبران کنه که فقط در این حالته که مشتری هاتون رو از دست نمیدین.
    به نظرم هنوزم دیر نیست و مهندس سعیدی می تونن یک مصاحبه کوتاه داشته باشند.
    به امید موفقیت روز افزون ایران و ایرانی

    پاسخ
  14. محمدحسین
    محمدحسین says:

    من از نمایندگی اهواز خریدم قبل از ۷ فروردین یعنی ۷بهمن خریدیم برای من کی ارسال میشه اگه ارسال بشه از کجا بفهمیم??

    پاسخ
  15. سید ح
    سید ح says:

    سلام بر دوستان

    خواستم بگم درسته عرضه دیر شده ولی شاید برای شرکت مشکلی پیش اومده یا اینکه قبلا تجربه کافی نداشتند یا دلالیلی دیگر، دوستان إن‌شاءالله صبر کنند و حتی در طرح‌های بعدی هم شرکت نمایند تا محصولات داخلی پیشرفت کنند.با چند روز این ور و اون‌ور شدن نباید تصمیم عجله‌ای بگیریم که دیگه جی ال ایکس نخریم.
    https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif
    و از شرکت هم خواستاریم جلوی این گونه اتفاقات را تا جایی که ممکن و قابل پیش‌بینی است بگیرد که مشتری هم راضی باشد.
    https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif
    با تشکر از خریداران و عوامل شرکت جی ال ایکس

    پاسخ
  16. 3one3
    3one3 says:

    سلام…ببخشید من از بوشهر هستم…اگه گوشی روز بیستو هفتم ارسال شده باشه باید الان به من رسیده باشه که !! نصف روز راه بیشتر نیست تا اهواز !! پس چرا هنوز نیومده

    پاسخ
  17. محمد عبائی شوشتری
    محمد عبائی شوشتری says:

    سلام. بنده گوشی G6 رو با کد سفارش ۴۰۴۲۲ خریداری نموده ام. اما تا کنون گوشی را تحویل نگرفتم و هر چی هم می خواهم وارد اکانت کاربری خود شوم تا از وضعیت گوشی خود اطلاع یابم می نویسد اکانت کاربری وجود ندارد. می خواستم بدانم گوشی بنده در چه مرحله ای قرار دارد. لطفاً پاسخ دهید.

    پاسخ
  18. ع
    ع says:

    با تاسف فراوان دیگه به هیچ عنوان پیش خرید انجام نمیدم در اینگونه پیش فروش ها گفته شده بود اردیبهشت تحویل میشود ولی در عمل خرداد ماه هم شاید بدست ما نرسد فقط بدقولی وقتی اعتماد از بین رفت بدست ائردنش بسیار سخت تر است مطمئن باشید در طرح پیش فروش اینده بشدت خریداران کم خواهند شد از دیگران باید درس گرفت کاری نکنید که کمپین عدم خرید گوشی جی ال ایکس راهاندازی بشه برای مدیریت اون واحد بسیار متاسف هستم که توان پاسخگویی و شجاعت معذرت خواهی هم نداره

    پاسخ
  19. علی
    علی says:

    سلام، اول که خسته نباشید دوم یه پیشنهاد براتون دارم گفتید که۲۵۰۰ گوشی آماده بسته بندی هست نذارید ۲۵۰۰ تا کامل شه بعد به پست تحویل بدید ۱۰۰ تا ۱۰۰تا یا۲۰۰ تا ۲۰تا به پست تحویل بدین،چون یک ساعتم برای مشتری یک ساعته و هرچی زود تر مشتری راضی تر…لطفا پیغامم رو به مسئولان برسونید

    پاسخ
  20. یاس
    یاس says:

    امروز ۲۷ اردیبهشت
    پاسخ کلیشه ای : « برای هرشخصی که گوشی ارسال شود بارکد پستی پیامک خواهد شد» .

    احتمالا برای احدی هم ارسال نشده
    اگه کسی بارکد براش پیامک شده بیاد اینجا اعلام کنه

    واقعا از این همه وظیفه شناسی و قدرشناسی شرکت کمال تشکر را داریم

    پاسخ
  21. فری
    فری says:

    سلام می تونم بارکد پستی رو که ارسال کردین از شما بگیرم؟چون طی فردا یا پس فردا احتمال جابجایی داریم و با بارکد برم پست بگیرم.

    پاسخ
  22. یاس
    یاس says:

    سلام
    امروز ۲۷ اردیبهشت و طبق وعده شرکت گوشی جی ۶ باید از امروز توزیع بشه
    و روزشمار عرضه هم سه روز عقبه
    پشتیبانی آفلاین
    کسی پاسخگو نیست
    خلف وعده آفت بزرگ هر تولیدی و شرکتی است

    با مشتری صادق باشید

    پاسخ
  23. امیر
    امیر says:

    اقای خیرانی من متوجه نمیشم.مگر نگفتید ارسالو تحویل ب پست از بیستوهفتم؟امروز بیستو هفتممه.اما بالای ساست زده چهارروز دیگر.ینی بازم شرکت میخواد بدقولی کنه؟

    پاسخ
      • حسین
        حسین says:

        جز آقای خیرانی کسی پاسخگو نیست،عدم اختصاص نیروی پشتیبانی یعنی توهین به مشتری.
        یکی از موفقیت های محصولات خارجی پاسخگویی و پشتیبانی محصوله. اصلا آیا نظرات به مسئولین شرکت میرسه!!!!!!!!!!!
        در نظر داشته باشید که بیش از ۹۰ درصد خرید از شرکتتان فقط بخ خاطر حمایت تولید داخلی و فقط به خاطر سخنان رهبریه وگرنه بنده وقتی پیش از این تمایل به این برند ایرانی کردم به هر مغازه ای سر میزدم مسخره میکردن و حال گوشیمو به جهت این حمایت فروختم.
        آقای خیرانی این پستو یادداشت بفرما و به دست مسئولین برسان چرا که حرف خیلی از دوستان دیگه هم هست.
        از طرفی ما در نهادهای مختلف از برند ایرانی حمایت میکنیم از طرفی مسئولین ما همه این حمایت ها را لگد مال میکنن و مردمو زده میکنن.
        امیدوارم شرکت از پشتیبانی و حمایت محصولات به طور رضایت بخش برخوردار باشه و قدر دان این مردم باشه که فقط به خاطر حمایت از تولید داخلی پیه همه چیزو به تنشون مالیدن.
        یا علی

        پاسخ
        • ناشناس
          ناشناس says:

          دقیقا همینه ….
          کاش انقدری که برند ایرانی واسه ما مهمه ، مشتری مداری و اهمیت به مشتری ، واسه شما مهم بود

          پاسخ
  24. حسین غریب زاد
    حسین غریب زاد says:

    سلام
    امروز ۲۷ اردیبهشته
    آیا هیچ گوشی ای تحویل پست شده که منتظر تحویل باشیم یا باید توی هفته دیگه منتظر دریافت از پست بمونیم؟

    پاسخ
  25. حسینی
    حسینی says:

    سلام به خستگی ناپذیران عرصه تولید
    امیدوارم روزی برندی در سطح برندهای جهانی داشته باشید
    بنده آخر بهمن یه گوشی ثبت نام کرده ام لطفا بفرمایید چگونه میتوانم پیگیری کنم کی گوشی به دستم برسه
    چون بعضی روزا خونه نیستم چطور میتونم بفهمم کی محصول به دستم میرسه

    پاسخ
  26. سید
    سید says:

    سلام
    علت اینکه هفته آخر هر ماه گوشیg6 رو تحویل میدید چیه؟
    مگه تعداد بالا تولید نشده مگه؟ شما با توجه به تعداد پیش فروش تولید میکنید یا خیر؟

    پاسخ
  27. صادق
    صادق says:

    سلام
    من گوشیg6پیش خرید کردم ولی در حساب کاربری قسمت سفارشات من چیزی ثبت نشده است
    در صورتی که بعد از اینکه پول از حساب من کسر شد شماره مرجع توسط به من داده شده استhttps://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gifhttps://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif

    پاسخ
  28. صادق
    صادق says:

    سلام
    من گوشیg6پیش خرید کردم ولی در حساب کاربری قسمت سفارشات من چیزی ثبت نشده است
    در صورتی که بعد از اینکه پول از حساب من کسر شد شماره مرجع توسط به من داده شده استhttps://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif

    پاسخ
  29. reza ss
    reza ss says:

    سلام! اقای خیرانی لطفا این رو پاک نکن و یه جواب کاملا صادقانه بده
    امروز ۲۵ اردیبهشت و روز شمار باید ۲ روز رو نشون بده ولی زده چهار روز
    ایا تحویل گوشی تاخیر داره؟؟؟؟
    بدون شک تو اردیبشهت تحویل می گیریم؟

    پاسخ
  30. sajad
    sajad says:

    سلام اقای خیرانی گوشی های که بعد ۷فروردین خریده شده کی توضیع میشه بعد من تو نمایندگی خرید کردم باید بیام اهواز تحویل بگیرم یا پست میشه؟

    پاسخ
  31. محمد
    محمد says:

    با سلام و خسته نباشید
    من گوشی g6را اواخر فروردین ماه به صورت اینترنتی خریداری کردم
    ولی الآن که به قسمت پیگیری سفارشات می روم و شماره پیگیری وارد می کنم می نویسه شماره اشتباهه.
    در صورتی مبلغ گوشی از حساب بنده کم شده.https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif

    پاسخ
  32. مجتبی
    مجتبی says:

    سلام
    من دو g6 قبل اسفند پیش خرید کردم ،‌ اون موقع رنگ رو نوشته بود نقره ای ، الان نوشته مشکی ، می خواستم ببینم می تونم یکیش رو نقره ای دریافت کنم و یکیش رو مشکی؟

    پاسخ
  33. علی
    علی says:

    سلام…خسته نباشید،ببخشید من یک گوشی جی ۶ رو حدودا ۷ اردیبهشت سفارش دادم که طبق گفته های شما باید اواخر خرداد به دست من برسه..ولی قراره که ما نقل مکان کنیم..حالا میخواستم بگم چجوری میشه ادرسی رو که واسه تحویل این گوشی دادم عوض کنیم؟! ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
  34. یاس
    یاس says:

    با سلام
    بنده د رحالیکه بسیار گوشی لازم بودم اما چندین ماه بخاطر تولید داخل و عرضه اسپایدر منتظر ماندم تا بالاخره جزو اولین نفرات آن را به قیمت ۶۰۰ تومن خرید اینترنتی کردم و متاسفانه عید بدلیل یه ضربه مختصر تاچش آسیب دید و به یک گوشی اسقاطی تبدیل شده که تعویض قطعه آن مستلزم هزینه گزاف است .
    باز هم با وجود نیاز زیاد به گوشی ، و علیرغم بازار جذاب و و فریبنده گوشی های خارجی ، فقط به خاطر حمایت از تولید داخل منتظر عرضه جی ۶ هستم.
    خدا کنه جی ۶ از کیفیت بالاتری نسبت به اسپایدر برخوردار باشه و از طرفی شرکت با اجرای طرح تعویض به شکل منصفانه ، رضایت و حمایت مشتری را جلب و حفظ کنه.
    زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخ
  35. سيد مرتضي حسيني
    سيد مرتضي حسيني says:

    سلام
    امیدوارم این پرچمدار مثل پرچمدار قبلی یعنی اسپایدر وان نباشه
    من که بیش از ده تا از اسپایدر خرید کردم اما اصلا راضی نبودم
    فقط اگه مسئولان شرکت پیام بنده رو میخونن طرح تعویض گوشی اسپایدر رو با جی ۶ در صورتی که کیفیتش از اسپایدر بهتره رو قرار بدن و مابه تفاوت هم زیاد نباشه
    باید اعتماد سلب شده ی امثال ما ها که به فکر تولید داخل به علاوه قیمت بهتر هستیم هم فکری کرد

    پاسخ
  36. فردین
    فردین says:

    سلام من یه گوشی اسپایدر دارم ال سی دیش شکست اومدم نمایندگی اهوازم گفتن دیگه اسپایدر رو تولید نمیکنیم . این چه شرکتی هستش که بعد یک سال قطعاتش گیر نمیاد الان باید اسپایدر رو بندازم تو سطل زباله لطفا من رو راهنمایی بکنید.در ضمن من مشتر جی ال ایکس هستم الانم g6رو پیش خرید کردم

    پاسخ
  37. محمد
    محمد says:

    سلام
    من ۳۱ فروردین خرید کردم کی بدستم میرسه؟؟؟؟؟؟
    راستی خواهشن دوستان هروقت تحویل گرفتین بیان نظر بزارید بگین چطوره
    ممنون

    پاسخ
  38. محمد
    محمد says:

    سلام
    مدیریت محترم جی ال ایکس ، هدایای ثبت نام انلاین چی شد؟
    خواهشا گوشی ها مشکل نداشته باشن که بعد از ۴ ماه انتظار بخوایم خدا را شکر کنیم نه نفرین …

    پاسخ
  39. امیر
    امیر says:

    سلام شرکت جی ال ایکس باید به خونواده ما جایره بده چون ما تمام اعضای خانوادمون گوشی جی ال ایکس دارن و تعداد ۷ عدد ار محصولات شما رو خریداری کرده اند

    پاسخ
  40. majid
    majid says:

    سلام لطفا بگید که واسه پرچمدار قبلی یعنی گوشی عنکبوتی نسخه جدیدی ارایه میشه یا نه.توو خدا اونا رو به دست راموشی نسپارید

    پاسخ
  41. مجید براتی
    مجید براتی says:

    با سلام و خسته نباشید خدمته همه کارکنان glx
    من ۹ اسفند ۹۴ ثبت نام کردم هنوز گوشی به دستم نرسیده
    میشه تاریخ تحویل و بفرمایید

    پاسخ
  42. محسن مظفری
    محسن مظفری says:

    با سلام من این گوشی را در ۹۵/۱/۷ پیش خرید کردم (جی۶) . می خواستم ببینم برای من هم در آخر اردیبهشت ارسال می شود گفته اید آنهایی که تا ۹۵/۱/۷/ پیش خرید کرده اند برایشان ارسال می شود که قاعدتا خود روز هفتم را هم شامل می شود.

    پاسخ
  43. علی شهبازی
    علی شهبازی says:

    سلام به همه زحمتکشان جی ال ایکس من هم مشری بودم وهستم وخریدکردم با نظر آقای حسین آقا کاملا موافقم اگر کسانیکه این گوشیها را خریدند رضایتشون جلب نشه نه تنها خودشون حتی به تمام دوستان وآشنا یان سفارش میکنند که دورجی ال اکس را خط بکشند ولی اگر راضی بودند که عکس این موضوع میشه انشا ء الله که راضی باشیم

    پاسخ
  44. ezat
    ezat says:

    آیا تا الان مشخص است از روز اول ثبت نام چند نفر در خواست گوشی G6 را داده اند واقعا برایتون مقدور است که به این سوال جوابی بدهید و ثبت نام کنندها چند نفرند اگر ممکن است لطفا بیشتر شفاف سازی کند تا اعتماد مردم به شما بیشتر شود .

    پاسخ
  45. محمد
    محمد says:

    سلام
    خسته نباشید.من با نظر دوست گرامی موافقم.سعی و تلاش شما.با استقبال مردم قدر دانی شد.حال نوبت شماست قدر دان این مردم و اینده خود باشید .ممنونم از شما و مردم ایران

    پاسخ
  46. فقط تولید ملی
    فقط تولید ملی says:

    ما همه جوره طرفدار تولید ملی هستیم خصوصا جی ال ایکس که (برخلاف خودرو) کارش کیفیت داره
    اما یه مقدار دیر دارین تحویل میدین؛ از این جهت با آقای ناظر دوست موافقم که با هدیه هایی (هر چند کم قیمت؛ مثلا کابل usb دو سویه یا کابل otg) بتونین این نقیصه رو جبران کنید

    پاسخ
  47. حسین ناظردوست
    حسین ناظردوست says:

    باسلام وخسته نباشید..
    از اطلاع رسانی دیر هنگامتون متشکرم..
    خیلی خوبه با مشتری هاتون صادق باشید و با هدیه هایی از دلشون دربیارید وگرنه بلانسبت مثل خودروسازها گاو پیشانی سفید خواهید شد.. واعتماد از بین خواهد رفت…
    حداقل هیمین استقبال و جذب مشتری رو قدر بدانید. آینده نگر باشید شاید سال آینده بخواهید دوباره پرچمدار عرضه بکنید، اونوقت چقدر ههمین مشتری هاتون از پیش فروشتون استقبال می کنند!!!!!!!!!!!
    یاعلی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif