اطلاعیه؛عدم نیاز به آپدیت گوشی ماد

خریداران اخیر گوشی هوشمند ماد

ضمن سپاس از خرید جنابعالی لازم بذکر است که به سمع شما برسانیم که کلیه گوشیهای ماد خریداری شده که اخیرا توسط شرکت برای مشتریان ارسال گردیده اند دارای آخرین نسخه نرم افزار به شماره ساخت ۲۰۱۶۰۷۱۸ بوده و نیازی به بروزرسانی از طریق فلش زدن یا وایرلس اپدیت ندارند. لذا از بروزسانی گوشی خود خودداری کرده و آخرین اخبار مرتبط با بروزرسانی این مدل را صرفا از طریق درگاه رسمی شرکت بنشانی اینترنتی www.support.glx.ir پیگیر باشید.

61 پاسخ ها
  1. جاسم سیاحی
    جاسم سیاحی گفته ها :

    با سلام خدمت هموطنان خوبمان در شرکت ملی جی الکس واقعا ماد بینظیر هست دست شما درد نکنه امیدوارم مردم کل کشور از این تولید ملی حمایت کنند چرا بیاییم وپولمان را به شرکتهای خارجی بدیم از تولید کنندگان ملی حمایت کنیم. به فرمایش رهبر ما امام خامنه ای( اقدام وعمل) عمل کنیم

    پاسخ دادن
  2. امین
    امین گفته ها :

    سلام. خسته نباشید
    یه پیشنهاد دارم واسه آپدیت های بعدی جی ال ایکس برای گوشی ماد، اونم اینه که اگه امکان داره از آیکون ها و والپیپر های اندروید خام در گوشی های نکسوس استفاده کنید. اینطوری ظاهر ماد خیلی جذاب تر میشه

    پاسخ دادن
  3. ناشناس
    ناشناس گفته ها :

    سلام، بنده اواخر مهر ماه گوشی ماد بدستم رسید و از همون ابتدا آنتن دهی و صداش خیلی مشکل داره،طوری که خدمات پشتیبانی شما هم درست صدای من رو نمی شنید و مدام باید با صدای بلند صحبت کنم تا صدام رو بشنون که البته اگه آنتن بده!!! خدمات پشتیبانی گفت گوشی رو فلش کن اگه درست نشد بفرست کارخونه.اما خودتون داخل سایت گفتین گوشی های اخیر ماد اصلا نیاز به فلش و آبدیت کردن نداره.لطفا راهنمایی کنید همه میگن دیدی گفتیم کالای ایرانی نگیر.

    پاسخ دادن
  4. فردین
    فردین گفته ها :

    سلام آقای خیرانی پس اندروید ۶ واسه ماد کی میاد،لطفا نگید به زودی اگه هست تاریخ دقیق بگید،آیا میشه ماد رو با پارس تعویض کرد

    پاسخ دادن
  5. بهرام
    بهرام گفته ها :

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای خیرانی…میکروفن گوشی ماد من هنگام مکالمه حساسیت کمتری داره و هرکی با من صحبت میکنه میگه صدات ضعیف میاد ولی موقع ضبط صدا عالی عمل میکنه و حساسیتش خیلی خوبه.میشه راهنمایی بفرمایید چیکار کنم؟؟؟ممنون از توجه تون…

    پاسخ دادن
  6. حاتمی
    حاتمی گفته ها :

    با درود
    بنده به نمایندگیتون در تهران مراجعه کردم.بامپرو میگفت ۳۰همینطور قاب ژله ای رو.
    مگر نباید همون قیمت تو سایت بدن؟

    پاسخ دادن
  7. عباس ابراهیمی
    عباس ابراهیمی گفته ها :

    سلام
    گوشی ماد جدید من هندزفری را شناسایی نمی کند و باالتبع رادیویش هم کار نمی کند.
    با تعویض هندزفری هم مشکل حل نشد.
    چه باید کرد؟
    ممنون

    پاسخ دادن
  8. گوشی ماد
    گوشی ماد گفته ها :

    باسلام و خسته نباشید
    گوشیه ماد واقعا گوشیه بی نقص و قدرتمندیه و اکثر خریدارانش ازون راضین و تو زمینه سخت افزار اون قدر قویه که بازی هایه psp رو راحت توش اجرا میکنم و استفاده میکنم
    اما یه مشکل بزرگ داره اونم رنگ صفحشه که خیلی کم و مردس و نور صفحشم جالب نیس
    آیا خود شرکت به این مشکل پی برده؟
    راه حل چیست؟

    پاسخ دادن
  9. محمد
    محمد گفته ها :

    سلام
    مشکل گوشی من اینه که : وقتی با یو اس بی به کامپیوتر وصلش می کنم وقتی میرم روی گزینه ” دستگاه رسانه ای(mtp) ” (داخل گوشی)
    درایو گوشی نمیاد داخل کامپیوتر.
    این مشکل رو چطوری حلش کنم.
    راستی کابل یو اس بی رو هم عوض کردم ولی درست نشد.
    و البته بگم روی کامپیوتر دیگه ( لینوکس بود) مشکل نداره.

    پاسخ دادن
    • معراج
      معراج گفته ها :

      این مشکل شایع‌ترین مورد مربوط به عدم شناسایی و نمایش دستگاه هوشمند اندرویدی کاربران بر روی سیستم عامل ویندوز لپ‌تاپ یا کامپیوترشان محسوب می‌شود. در بسیاری از موارد با فعال‌سازی این قابلیت و زدن تیک مربوط به این گزینه مشکل شما حل خواهد شد. اما اگر با انجام این مورد باز هم کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما اتصال دستگاه هوشمند اندرویدی شما را تشخیص نداده یا شناسایی نکرد مطمئنا مشکل از درایورهای لپ‌تاپ شما و تنظیمات مربوط به آن خواهد بود.
      بنابراین وارد بخش و مرجله‌ی بعدی خواهیم شد. اگر در این مرحله دستگاه شما پس از اتصال توسط کامپیورتان شناسایی گردید اما درایو مربوط به آن در My Computer نمایش داده نشد به هیج عنوان ناگهان کابل USB را از دستگاه خود جدا نکنید. به مظنور جداسازی کابل USB از دستگاه هوشمند خود ابتدا بر روی آیکون USB ظاهر شده در بخش و گوشه‌ی سمت راست “نوار وظیفه” یا همان “Taskbar” کامپیوترتان کلیک نمایید (دقیقا مشابه با تصویر زیر). سپس گزینه‌ی با عنوان ” Safely remove hardware and eject media” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید کابل متصل به دستگاه هوشمند اندرویدی خود را خارج نمایید.

      دقت داشته باشید که به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه هوشمند متصل شده‌ی شما به کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان می‌توانید وارد بخش “Control Panel” شده و سپس بخش “Printers and Devices” را انتخاب نمایید. در این قسمت اگر سیستم عامل ویندوز شما پس از اتصال دستگاه هوشمند به لپ‌تاپ یا کامپیوتر گزینه‌ی مربوط به آن را دقیقا مشابه با تصویر زیر وارد بخش “Unspecified” نمود مطئن خواهید شد که کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما نیازمند ایجاد برخی از دخالت‌های کاربری خواهد بود. یعنی می‌بایست اقدامات خاصی را به منظور ترمیم این مشکل به وجود آمده انجام دهید که در ادامه توضیحات مربوط به آن ارائه خواهد شد.

      • درایور مربوطه را به روز رسانی کنید
      خب در واقع کاری که شما می‌بایست به موجب رفع این مشکل به وجد آمده انجام دهید بسیار ساده و آسان خواهد بود. تنها کار مورد نیاز در این مرحله تعویض یا انجام به روز رسانی درایور مربوط به دستگاه اندرویدی شما خواهد بود که این درایور به صورت اتوماتیک پس از اتصال کابل USB به کامپیوتر و دستگاه هوشمند شما ایجاد خواهد شد.
      ببرای این کار وارد بخش “Control Panel” سیستم عامل ویندوز خود شوید و سپس بخشی با عنوان “Device Manager” را انتخاب کنید. در این مرحله به دنبال درایو مد نظرتان که با طراحی ساختاری ADB کاملا مشخص و محسوس است بگردید. در تصویر زیر درایو ما با عنوان “Acer Device” شناسایی شده است. گروه و دسته‌ی مربوط به آن را باز کنید تا زیر مجموعه‌‌های این دسته نمایان شود. بدین منظور می‌بایست بر روی علامت فلش موجود در سمت چپ آیکون مربوط به این گزینه کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه‌ی زیر مجموعه‌‌ای نمایان شده راست کلیک کنید. دقیقا مشابه با تصویر زیر با گزینه‌های مشخص شده مواجه خواهید شد که در این مرحله می‌بایست گزینه‌ی با عنوان “Update Driver Software” را انتخاب نمایید.

      پس انتخاب گزینه‌ی “Update Driver Software” با صفحه‌ای جدید مواجه خواهید شد که تصویر آن در زیر به نمایش گذاشته شده است. در واقع در این مرحله ویندوز شما دو گزینه را در اختیار شما قرار خواهد داد. گزینه‌ی اول با عنوان “Searh automatically for updated driver software” به صورت اتوماتیکک از طریق اتصال اینترنت یا درایو نوری به روز رسانی‌های ارائه شده برای کل درایورهای سیستمی شما را بررسی نموده و به روز رسانی‌های مربوط به آن‌ها را دانلود و نصب می‌نماید. اما گزینه‌ی با عنوان “Browse my computer for driver software” امکان آدرس‌دهی و انتخاب دستی درایور مد نظرتان را به منظور آپدیت و دانلود و نصب به روز رسانی فراهم می‌آورد. بنابراین در این بخش بر روی گزینه‌ی دوم یعنی “Browse my computer for driver software” کلیک نمایید.

      در این مرحله و پنجره‌ی جدید باز شده بر روی گزینه‌ی ” Let me pick from a list of device drivers on my computer” کلیک کنید.

      نهایتا در صفحه‌ی آخر دقیقا مشابه با تصویر زیر گزینه‌ی با عنوان ” MTP USB Device” را انتخاب کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

      سپس درایور جدید بر روی درایور قدیمی نصب خواهد شد. در این مرحله دستگاه هوشمند اندرویدی شما به عنوان یک دستگاه چند رسانه‌ای در بخش ” Devices and Printers ” موجود در “Control Panel” ویندوز لپ‌تاپ شما شناسایی و دسته‌بندی خواهد شد.

      نهایتا شما می‌توانید با اتصال دستگاه هوشمند اندرویدی خود به لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌تان درایور مربوط به آن را در بخش My Computer سیستم عامل ویندوز خود مشاهده نموده و با کلیک کردن بر روی آن وارد این درایو شما و فایل‌های مد نظرتان را در آن جا به جا نمایید.

      پاسخ دادن
  10. نادیا
    نادیا گفته ها :

    سلام گوشی ها بدستم رسید خیلی راضیم چون سری اول پیش فروش یکی خریده بودم ممنون از شما و همه کارکنان جی ال ایکس

    پاسخ دادن
  11. پیمان
    پیمان گفته ها :

    سلام میخوام واسه گوشی ماد از بین قاب ژله ای و بامپر یکی رو انتخاب کنم کدوم رو پیشنهاد میدین؟ میگن بامپر آنتن دهی رو تحت تاثیر میزاره و کم میکنه درسته؟

    پاسخ دادن
  12. مهدی
    مهدی گفته ها :

    سلام،
    مگه گوشی ماد ورژن اندرویدش ۵٫۱ نیست؟ پس چرا سایت تو قسمت دانلودها دانلود رایگان اندروید ۵٫۱٫۱ رو گذاشنه؟

    پاسخ دادن
  13. ناشناس
    ناشناس گفته ها :

    سلام من ۲ روز پیش گوشی ماد به دستم رسید. مشکلی که وجود داره این که صفحه نمایش به صورت خودکار به حالت خواب نمیره. هم از طریق گزینه امنیت و هم از طریق گزینه صفحه نمایش روی ۳۰ ثانیه تنظیم کردم اما کار نمیکنه. حتما باید با دکمه خاموش به صورت دستی انجام بدم!!!
    لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

    پاسخ دادن
  14. مهران مختاری
    مهران مختاری گفته ها :

    سلام ، یک هفته نیست که از ماد استفاده میکنم و حتی هنوز سیمکارت داخلش قرار ندادم و برنامه زیاد روش نصب نکردم ، اما گاها روی برنامه های ساده ای مثل تلگرام و بعد قسمت مدیریت برنامه ها هنگ میکنه و تا گوشی خاموش و باتری جدا نشه ، کاردهی نداره ، باتری هم بوی نامساعدی داره ، راه حل؟؟؟؟؟https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif

    پاسخ دادن
  15. صادق
    صادق گفته ها :

    با سلام لطفا در اندروید ۶ که برای گوشی ماد هست لطفا برنامه کنتر تنظیم رنگ صفحه گوشی بزارید که بشه صفحه گوشی پر رنگ تر کرد چون واقعا الان تصویر ها رو کم رنگ و مرده نشون میده

    پاسخ دادن
  16. جواد
    جواد گفته ها :

    باسلام خسته نباشید.خط تولید گوشی پارس راه افتاده ؟ من اول مهر سفارش دادم .چرا الان تو سایت زده ناموجود چی شده

    پاسخ دادن
  17. محمد
    محمد گفته ها :

    آقای خیرانی من چون نمیدونستم نباید فلش بزنم،زدم و گوشی صفحه آبی شد و باید بفرستم کارخونه تا نو بفرستن..سوالم اینه که اگه شنبه بفرستم از پست(تهران هستم) حدودا کی به دستم میرسه؟

    پاسخ دادن
  18. نوید
    نوید گفته ها :

    با سلام خدمت شما آقای خیرانی
    در اندروید ۶ که برای گوشی ماد ارائه می کنید شکل و شمایل منو و تنظیمات نیز عوض می شود ؟

    پاسخ دادن
  19. ezat
    ezat گفته ها :

    جناب آقای خیرانی لطفا توی آپدیت جدید سعی شود مشکلات مربوط به کیفیت دوربین مرتفع گردد . چون واقعا از گوشی ماد ماد انتظار بیشتری از دوربینش میرود .

    پاسخ دادن
  20. Ehsan
    Ehsan گفته ها :

    سلام .ما نتونستیم گوشی رو فلش کنیم(فکر میکنم تعداد زیادی از کاربران نتونستن فلش کنن) لطفا گوشی های فلش نشده هم به اندروید ۶ اپدیت بشن

    پاسخ دادن
    • علی
      علی گفته ها :

      سلام.من اولش نتونستم فلش بزنم اما الان یه راهنمایی می کنم امیدوارم جواب بده. اول تو همین سایت ( ۱glx.ir) برو صفحه ۲ بعدش اونجا « آمورش فلش زدن» رو بازکن. اونجا تو قسمت نظرات یه آقای « علی مطهری» نامی دو تا فایل برا دانلود گذاشته دانلود و نصبش بعدش مراحلی که سایت تو ضیح داده انجام بده انشاء الله مشکلت حل میشه. فقط یه تذکر مواظب باش تو فلش زدن کل اطلاعاتت نپره. من یادم رفت کانتکت هم رو به سیم کارتم بفرستم کلشون حذف شدن. موفق باشی.

      پاسخ دادن
  21. محمد
    محمد گفته ها :

    سلام…شنبه گوشی به دستم رسید…با اینکه بابت تاخیر ناراحت بودم ولی واقعا الان راضی ام…ماد فوق العاده خوبه..اصلا انتظار چنین چیزی رو نداشتم…امتحان کردن چنین سخت افزار قدرتمندی خیلی خیلی فرق داره با خوندن مشخصاتش از روی سایت….البته چون نمیدونستم نباید جدید ها رو فلش بزنم،فلش زدم و گوشی صفحه آبی شد و باید بفرستم خرمشهر واسه تعویض ولی بازم خیلی عالیه

    از جی ال ایکس نهایت تشکر رو دارم https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif

    پاسخ دادن

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif