ارتقا خدمات پس از فروش

همراهان همیشگی جی.ال.ایکس

برای افزایش سطح رضایت مصرف کننده تلفن همراه ایرانی علاوه بر افزایش کیفیت مونتاژ در سطح کلان تولیدات جی ال ایکس اقدام به ارتقا خدمات پس از فروش نیز نموده ایم. بر این اساس گارانتی محصولات جی ال ایکس از ۱ هفته تعویض و ۱۲ ماه تعمیر(خدمات پس از فروش) به ۱ هفته تعویض و ۱۸ ماه تعمیر(خدمات پس از فروش) ارتقا یافت. امید است که بتوانیم خدمات شایسته ای در جهت رضایت مشتری برداریم.

لازم بذکر است که این ارتقا خدمات صرفا برای محصولات جدید نبوده و برای سری گوشی ماد و به بعد میباشد!

46 پاسخ ها
  1. مهدی
    مهدی گفته ها :

    سلام
    گوشی بنده ماد است و در دوره ۱۸ ماهه گارانتی شرکت قراردارد، از دستم افتاد و ال سی دی گوشی از کار افتاد، درصورت ارسال برای تعمیر در کارخانه، تعمیرش هزینه دارد یا شامل گارانتی می شود؟
    ممنون یاعلی

    پاسخ دادن
  2. بهنام قاسمی
    بهنام قاسمی گفته ها :

    سلام …من گوشی ماد دارم متاسفانه صدا بسیار بسیار ضعیف از میکروفن ارسال میشه و بنحویه که اصلا مخاطبم صدامو نمیشنوه مگر اینکه دهنم و به قسمت دهنی گوشی بچسبونم و داد بزنم….با کارخانه تماس گرفتم گفتن باید گوشی بفرستم اونجا..حالا سوالم اینه یعنی خدمات پس از فروشتون و نمایندگیهاتون هیچ کاری ازشون بر نمیاد که باید گوشی و از تهران بفرستم خرمشهر!!!

    پاسخ دادن
    • رسول چوکان
      رسول چوکان گفته ها :

      استان تهران ، تهران، تقاطع حافظ، جنب علاالدین، پلاک۲۰۸، امورمشترکین (خدمات پس از فروش جی ال ایکس)
      ایمیل:
      شماره تماس :
      مدیر مسئول : آقای محمدیوسفی

      استان تهران ، تهران، ضلع شمال شرقی ، میدان فاطمی، جنب بیمارستان سجاد، پاساژ هدیه، طبقه اول، پلاک ۳۲(خدمات پس از فروش جی ال ایکس)
      ایمیل:
      شماره تماس :
      مدیر مسئول : آقای محمد رحیمی

      استان تهران، تهران ، خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، پاساژ بزرگمهر، طبقه زیر همکف، پلاک ۴۴ و ۳۳(خدمات پس از فروش جی ال ایکس)
      ایمیل:
      شماره تماس :
      مدیر مسئول : آقای حسین دیانی

      استان تهران، تهران، میرداماد ،پاساژ پایتخت، طبقه همکف، مرکز موبایل، غرفه ۸ (خدمات پس از فروش جی ال ایکس)
      ایمیل:
      شماره تماس :
      مدیر مسئول : آقای امیرحسین تمدن

      استان تهران، تهران، خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ، فروشگاه توکلیان، پلاک ۲۳۲ (خدمات پس از فروش جی ال ایکس)
      ایمیل:
      شماره تماس :
      مدیر مسئول : آقای هادی خزائی

      پاسخ دادن
  3. عليرضا
    عليرضا گفته ها :

    سلام
    لطفا هر چه سریعتر اسم خارجی GLX را به یک نام ایرانی و فارسی تغییر دهید چون اسم جی ال ایکس بر پشت گوشی های تولیدی تان بسیار زشت جلوه می کند و تمام زحمات شما عزیزان را بر باد داده است و سوژه ای شده برای بهانه گیران به تولید داخلی!
    نام جدید را بر روی گوشی پارس اعمال کنید
    مثلا گویا موبایل
    یا اروند موبایل

    پاسخ دادن
  4. ایرانی
    ایرانی گفته ها :

    سلام
    ایرفون ابتدا تحویل آبان بود الان رسیده به تحویل دی…
    سعی کنید برنامه ریزی ها دقیق تر انجام شود تا اععتماد مشتری کاهش نیابد.

    پاسخ دادن
  5. مسعود
    مسعود گفته ها :

    گوشی ماد من مشکل داره
    وقتی گوشی با قاب هستش به هیچ وجه نمیتونم از اینترنت۴gیا ۳g استفاده کنم
    وقتی گوشی بدون قاب باشه تقریبا میشه از ۳g استفاده کرد
    اونم باید روزی صد بار جست و جوی شبکه رو میزنم تا پیدا کنه.
    با بقیه تلفن توی همراه همچین مشکلی ندارم .
    فقط زمانی از گوشی ماد استفاده میکنم همچین مشکلی برام پیش میاد.
    من از گوشی به هیچ وجه راضی نیستم
    میخوام ببینم فقط گوشی من همچین مشکلی داره یا همه همینطوره؟؟

    پاسخ دادن
  6. مهمان
    مهمان گفته ها :

    سلام.تعداد پرسنل جى ال ایکس هنوز همان ۱۰۰ نفر است یا افزایش پیدا کرده؟چون گفته بودید که نیرو هاى جدید در حال دوره دیدن هستند.ودر مورد صادرات هم چرا اقدام نمیکنید؟مشکل چى هست؟؟

    پاسخ دادن
  7. محمد
    محمد گفته ها :

    سلام
    گوشی ماد من دیشب از دستم افتاد و همه کامل سیاه شد ، باطری رو در آوردم و دوباره زدم فایده نداشت،
    خواستم بازگردانی به تنظیمات کارخونه کنم بازم چیزی نمیاد؛ صحفه نمایش کامل سیاه ولی چراغ زیر صفحه روشن میشه و با
    دکمه کنار خاموش و روشن میشه(منظورم دکمه ای که موبایل رو قفل و باز میکنه (زیر ولوم ها) )
    لطفا منو راهنمایی کنید که چیکار کنم.
    ممنون منتظر پاسختون هستم.
    فقط خواهشا زود جواب بدین که خیلی نیازمه
    یاعلی

    پاسخ دادن
  8. مهرزاد
    مهرزاد گفته ها :

    سلام.خسته نباشید.من گوشی ماد را مدتی است خریدم و خیلی راضی هستم. برای همین تبلت تاج و w11 و مچ بند و هدفون را هم سفارش دادم. با توجه به اینکه تحویل نیمه دوم ابان بوده میخواستم ببینم دقیقا کی ارسال میشوند؟ ممنون از شما

    پاسخ دادن
  9. ابوالفضل ربانی
    ابوالفضل ربانی گفته ها :

    سلام
    گوشیمو‌‌فرستادم‌به‌کارخانه‌برای‌تعمیر‌الان‌رسیده‌دستم‌اما‌بدون‌باطری‌ارسال‌شده‌لطفا‌پاسخ‌دهیدلطفاشماره‌تماس‌کارخانه‌بگذارید

    پاسخ دادن
  10. ابوالفضل ربانی
    ابوالفضل ربانی گفته ها :

    سلام
    گوشیمو‌‌فرستادم‌به‌کارخانه‌برای‌تعمیر‌الان‌رسیده‌دستم‌اما‌بدون‌باطری‌ارسال‌شده‌لطفا‌پاسخ‌دهید

    پاسخ دادن
  11. علی
    علی گفته ها :

    سلام. یه پیشنهاد. مثلا شما می خواین موعد تحویل یه گوشی رو در آینده تعیین کنین. مثلا پیش بینی کردین دی ماه. اون وقت تو سایت موعد تحویل رو دی نگین، بگین بهمن تا اگه یه خورده دیر شد مشکلی پیش نیاد از طرف دیگه اگه هم دیر نشد که چه بهتر مشتری هاتون بیشتر جذبتون میشن و باهتون بیشتر حال میکنن.

    پاسخ دادن
  12. علی
    علی گفته ها :

    سلام. ممنون از مشتری مداری تون. فقط اگه یه کم فقط یه کم به وعده هاتون بهتر و در زمانی که پیش بینی میکنین دقیق تر عمل کنید ، اون وقت بی نظیرین.

    پاسخ دادن

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif