منشور اقدامات خدمات پس از فروش

همراهان همیشگی جی ال ایکس

از آنجاییکه یکی از دغدغه های جی ال ایکس ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب است برآن شدیم تا در جهت اطلاعرسانی ریز اقدامات انجام گرفته در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سال ۱۳۹۵ که ان شالله بهتر از آنها را در سال ۱۳۹۶ خواهیم داشت به اطلاع عموم برسانیم.

اهم اقدامات صورت گرفته بشرح زیر است:

  • گرفتن بیش از ۳۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • افزایش مدت ضمانت نامه از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه بجهت افزایش کیفیت مونتاژ
  • ایجاد تیم ۱۲ نفره پاسخگویی تلفنی مستقر در کارخانه
  • قرارداد با پست جمهوری اسلامی برای اجرای طرح گارانتی طلائی دریافت و تحویل درب منزل
  • طرح تعویض گوشی های قدیمی با ماد
  • امکان رهگیری محصولات تعمیری بصورت آنلاین از طریق وبسایت پشتیبانی و خدمات
  • خدمات آنلاین به کاربران از طریق وبسایت پشتیبانی و خدمات
  • اجرای طرح گارانتی تعویض تا ۳ ماه
  • ارتقا کیفیت مونتاژ محصولات بطوریکه مراجعه کنندگان به دفاتر و تعداد برگشتیها به کارخانه بسیار اندک است
  • و …. .

امید است با پشتیبانی شما خوبان و همراهان تولید ملی بتوانیم گام های بلندتری را در جهت ارتقا سطح خدمات در سال ۱۳۹۶ برداریم!

23 پاسخ ها
  1. دست غیبی
    دست غیبی گفته ها :

    ا سلام و عرض خسته نباشید
    ۱- جهت اطلاع بنده از جهت انجام وظیفه از بدو معرفی گوشیهای هوشمند جی ال ایکس هم خودم و همسرم فقط گوشی های جی ال ایکس خریده ایم و هم بستگان را تشویق به این کار کرده ام که در چند مورد هم موفق بوده ام. یعنی بطور دقیق می توانم عرض کنم یک گوشی Luster II، یک Spark1، دو عدد Spider1، چهار عدد پارس ویک عدد ماد خریداری کرده ایم.
    ۲- در ادامه همان انجام وظیفه، یک گوشی Spider1 از طریق سایت دیجی کالا در تاریخ ۹۵/۱۲/۳۰ با گارانتی یکساله خریدم. دو مشکل دارد. یکی اینکه دکمه روش خاموش موبایل بسیار حساس است و با یک اشاره یا یک ضربه به جایی از بدنه عمل می کند و حتی به منوی خاموش شدن می رود! دوم اینکه با وجود تنظیم خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایش، بعضی وقتها بطور نامحدود روشن می ماند. با دیجی کالا تماس گرفتم شماره تلفن گارانتی جی ال ایکس در تهران را دادند. با این شماره که تماس گرفتم گفتند ما برای حل مشکل دکمه روشن خاموش، گوشی را بطور مجانی سرویس می کنیم ولی برای حل مشکل دوم باید گوشی را فلش کنیم که باید هزینه اش را بدهید! در جواب من که گفتم گوشی هنوز در زمان گارانتی است گفتند که ما خدمات پس از فروش هستیم نه گارانتی! اگر میخواهید ازخدمات گارانتی استفاده کنید باید گوشی را بفرستید خوزستان! یعنی برای یک فلش کردن باید گوشی را به شرکت فرستاد. آیا هیچ کدام از شرکتهای تولید کننده موبایل چنین سیاست خدمات پس از فروشی دارند؟
    بنده ساکن تهران هستم. آیا نباید چنین خدماتی در اینجا داده شود؟ آنهم خدمتی که هیچ نیازی به تعویض قطعه ندارد. جالبتر اینکه سرویس را مجانی انجام میدهد ولی یک کار نرم افزاری را میخواهد پولی انجام دهد.
    آیا شرکت جی ال ایکس نمی تواند بر نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودش این سیاست را اعمال کند که کارهایی که در خود تهران یا هر شهر دیگری قابل انجام است نیازی به ارجاع به شرکت در خوزستان، صرف وقت طولانی، هزینه های پستی و رفت و آمد در شهری مثل تهران، هزینه های پنهان نداشتن موبایل در مدت زمان تعمیر و بدتر از همه، ایجاد نارضایتی بدون منطق و دلیل در مشتری رخ ندهد؟
    ۳- در سایت نمایندگیهای خدمات پس از فروش، شماره تلفنهای آنها وجود ندارد و فقط آدرس آنها وجود دارد که بسیار غیر منطقی به نظر می رسد. یعنی برای یک سوال ساده از نمایندگی شما در تهران بنده باید کلی وقت صرف کنم که حضوری به نمایندگی شما مراجعه کنم. لطفا اصلاح شود

    پاسخ دادن
  2. محمود
    محمود گفته ها :

    سلام
    من تبلت گرفتم مشکلش اینه که هم شارژش کامل نمیشه وهم پردازندش قرار بود ۱٫۸۸ باشه ولی ۱٫۴۴هست
    فرستادم کارخونه درست نشده پس گارانتی طلایی چیه؟ من ده دوازده تا محصول از شما خریدم حتی آریا ولی دیگه فکرنکنم…..

    پاسخ دادن
  3. علی
    علی گفته ها :

    سلام!
    من میخوام گوشی آربا رو بخرم! وقتی به بعضی آدم های (بی غیرت) میگم که میخوام GLX بخرم خیلی بد رفتار میکنن و میگن نخر و میخوان منو نا امید کنن! ولی من میخوام از شما حمایت کنم و یه جوری با دست گرفتن گوشی تبلیغ شرکتتون رو بکنم! و این دفعه هرکس گفت GLX خوب نیست با پشت دست بزنم تو دهنش :) بگم چند باز GLX خریدی و گوشی آریا رو به رخش بکشم!
    فقط تورو خدا کیفیت بالا بزنید که من بتونم تو دهنشون بزنم :)

    پاسخ دادن
  4. glx
    glx گفته ها :

    سلام.شما که گفته بودید که F3در فروشگاه ها عرضه میشه.زنگ زدم دفتر مرکزى که آدرس فروشگاه ها را بگیرم گفتند که ما اصلا فروشگاه نداریم!!فقط سایت!!!جریانش چیه؟؟

    پاسخ دادن
  5. hojy
    hojy گفته ها :

    با سلام
    مجبور شدم lg k10 2017 بخرم.
    جز ماد+ و تبلتw10 همه چیز ناموجوده.
    گمون نمی‌کنم عمدی باشه خواهشا اصلاح کنید تا مجبور به خرید جنس خارجی نباشیم.

    پاسخ دادن
  6. فاطمه مرتضایی راد
    فاطمه مرتضایی راد گفته ها :

    با سلام .صفحه گوشیم شکسته و هر جا رفتم صفحه گیرم نیومد. از کجا صفحه گوشی بخرم؟حتی نمایندگی اهواز هم گفتن ندارن.گوشیم مدل جی ال ایکس اسپرینگ هست و ساکن یزد هستم.خواهشا راهنماییم کنید.برام سخته گوشی جدید بخرم.این گوشی رو فقط یک سال استفاده کردم. با آرزوی موفقیت برای همه تولید کنندگان ایرانی

    پاسخ دادن

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://1glx.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif