faqمشتری و نماینده گرامی جی ال ایکس

چندی از سوالات عمومی مورد نظر نیاز شما در این صفحه آمده و پاسخ داده شده است.لطفا پیش از مطرح کردن هرگونه سوالی یا تماس تلفنی این صفحه را مطالعه نمایید.سپاس.

صفحات دیگر حاوی سئوالات متداول:


 

  • گارنتی محصولات جی ال ایکس به چه صورت است؟

کلیه محصولات جی ال ایکس دارای یک هفته گارنتی تعویض(در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی) و یکسال خدمات پس از فروش(تعمیر) میباشند که کارت گارنتی همراه محصول در بسته بندی ارائه میشود و اعتبار آن نیز از طریق سایت پشتیبانی به نشانی support.glx.ir قابل استعلام است.

  • آدرس مجموعه وبگاههای جی ال ایکس کدامست و کدام آدرسها دارای تایید هستند؟

کلیه خدمات و اطلاعرسانی های این شرکت صرفا از طریق آدرسهای glx.ir و forum.glx.ir و shop.glx.ir و part.glx.ir و support.glx.ir انجام میپذیرد و دیگر آدرسها مورد تایید نمیباشند.

  • محصولات جی ال ایکس از چه طریقی قابل خریداری هستند؟

برای مشتریان از طریق فروشگاههای رسمی سراسر کشور و همچنین شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین فروشگاه اینترنتی به نشانی shop.glx.ir و part.glx.ir و برای نمایندگیها نیز از طریق تماس با دفتر مرکزی به شماره تلفن ۰۶۱۳۴۰۰ و خرید عمده امکان پذیر است.

  • گوشی/تبلت جی ال ایکس دارم و هم اکنون دچار اشکال شده است.چه کار کنم؟

کافیست با در دست داشتن کارت گارانتی و محصول به یکی از واحدهای خدمات پس از فروش جی ال ایکس در سراسر کشور مراجعه کنید.آدرس و تلفن این واحدها را میتوانید از طریق تماس با شماره دفتر مرکزی به شماره تلفن ۰۶۱۳۲۹۲۵۳۷۰ الی ۳ جویا شوید.

  • اگر رفع عیب محصولات در واحدهای شهرستان انجام نگیرد باید چکاری انجام دهم؟

کافیست گوشی بهمراه جعبه و کارت گارنتی بواسطه پست پیشتاز به نشانی “”اهواز،خیابان سیمتری،نبش طالقانی،برج جی ال ایکس واحد خدمات پس از فروش(تعمیرات) ارسال کنید.به این منظور روی جعبه نام و شماره تلفن و درون جعبه نیز یک کاغذ یادااشت شامل شرح کامل مشکل خود قرار دهید.ضمنا برای پیگیریهای بعدی لازم است پیش از ارسال محصول شماره imei را یادداشت و نگهداری کنید.

  • آیا فلش کردن گوشی/تبلت در واحدها هزینه ای در بردارد؟

اگر عملیات فلش زدن شامل بروزرسانی نسخه آندروید گوشی که از طرف شرکت ارائه میشود باشد خیر این کار رایگان است.اما اگر غیر ازین یا به درخواست مشتری باشد بله هزینه اندکی را شامل میشود.

  • آیا خودم میتوانم گوشی/تبلتم را فلش بزنم؟

بله.کافیست به نشانی support.glx.ir مراجعه نموده و وارد بخش بروزرسانی مشتریان شوید.فایل مربوطه را دانلود و طبق آموزشهای موجود در سایت جلو بروید.اما نکته مهم این است که اینکار نیازمند تخصص میباشد و در صورتی که محصول شما دچار عیب گردد جی ال ایکس هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد داشت.بنابراین در صورت عدم داشتن تخصص کافیست به خدمات سراسر کشور مراجعه کنید.

  • آیا امکان خرید اقساطی جی ال ایکس وجود دارد؟

بله.این امکان در برخی از فروشگاهها و نمایندگی های سراسر کشور با ۲% سود و پرداخت اقساطی بصورت اعطای چک امکان پذیر است.

  • چگونه لوازم جانبی برای محصولات جی ال ایکس را تهیه کنم؟

وارد آدرس part.glx.ir شوید و ثبت نام کنید.این فروشگاه مرجعی کامل برای خرید لوازم جانبی جی ال ایکس میباشد و در تمامی دسته بندیها نیازهای شما را مرتفع خواهد کرد.

  • کارت قرعه کشی جی ال ایکس چیست؟

این کارت برای سپاس از مشتریان در صورت خرید های معمولا اینترنتی به مشتری داده میشود که با ارسال کُد آن به شماره موردنظر در قرعه کشی های بعدی جی ال ایکس شرکت داده خواهید شد.

  • شماره تماس های تلفنی شرکت جی ال ایکس کدامند؟

جی ال ایکس برای افزایش سطح رفاه عمومی مشتریان اقدام به راه اندازی تلفن مرکزی به شماره تلفن ۰۶۱۳۲۹۲۵۳۷۰ الی ۳ نموده است که میتوانید با آن تماس حاصل نموده و پس از آن به بخش مربوطه متصل شوید.

  • بصورت اینترنتی محصولی را خریده ام.مبلغ را پرداخت کرده ام ولی تایید را از فروشگاه به من داده نشد.چه کنم؟

در این مواقع معمولا پس از ۲۴ ساعت وجه به حساب شما برگشت داده میشود که میتوانید پس از آن مجددا خرید نمایید.در غیر اینصورت با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۹۳۰۰۸۰ الی ۴ در ساعات اداری تماس حاصل نمایید.

 

آیا پرسش شما پاسخی در بر نداشت؟یکی از راههای ارتباطی نظیر انجمن و یا بخش نظرات و پشتیبانی را امتحان کنید!